ایده های گل آرایی باغ عروسی
نوشته شده توسط : bamana

گل آرایی باغ عروسی: گل ها همیشه بهترین راه برای تزیین محل برگزاری تشریفات مجالس و جشن ها به خصوص تشریفات عروسی هستند. گل ها سریعا حال و هوای احساسی یک فضا را تغییر می دهند و شما می توانید همه چیز از کیک گرفته تا میز و صندلی ها را با گل ها بپوشانید و تزیین نمایید. برای روشن شدن بیشتر نقش اساسی گل ها در تشریفات عروسی، نگاهی به ایده های خلاقانه ای که برای شما مطرح خواهیم نمود بیاندازید.

گل آرایی باغ عروسی چگونه باید باشد؟

قطعه مرکزی تزیین شده با گلها طرحی است که از قدیم از آن استفاده می شده و هر روز عروس و دامادهای بیشتری به سراغ تزیینات گلدار برای نقاط کانونی می روند. معمولا همه عاشق استفاده از تزیین گل های تازه در گلدان ها هستند. این ها برای عروسی ها فوق العاده مناسب است و هزینه زیادی هم ندارد.
همین طور شما می توانید با استفاده از کمی ربان رنگی یا توری از شیشه های قدیمی و یا قوطی های فلزی ، گلدان هایی بسیار زیبا خلق کنید.

ایده بعدی در گل آرایی تشریفات مجالس عروسی که به توضیح آن می پردازیم، گل آرایی سقف سالن با پوششی از گل های واروونه می باشد که طرح بسیار زیبا و منحصر به فری است. تزیین سقف محل برگزاری مجالس عروسی با گلها جلوه زیبا و شکوهمندی به مراسم شما خواهد بخشید. این شبیه یک باغ واروونه است و این نکته را هم درنظر بگیرید که وجود یک لوسر کریستالی لوکس و زیبا، جذابیت و زیبایی گل آرایی شما را دو چندان خواهد نمود.





:: برچسب‌ها: تشریفات مجالس , خدمات عروسی , دیزاین باغ عروسی , دیزاین باغ عروسی با گل , گل آرایی باغ عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: